Kategorie

Ingredience

Produkty

Registrujte se a získejte
100 Kč na první nákup
Peníze za věrnost
Poradenství
Slevy
Akce
Registrujte se a získejte 100 Kč na první nákup

Reklamační řád

REKLAMAČNÍ ŘÁD
společnosti:

JUST FOR YOU s.r.o.,
IČO: 03015688,
DIČ: CZ03015688,
se sídlem Kamenice 140, 547 01 Náchod,
společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Hradci Králové pod sp. zn. C 45931
(dále jen jako „my“),

platný pro reklamaci zboží zakoupeného prostřednictvím internetového obchodu umístěného na adrese:
www.krasanamiru.cz

KONTAKTY:
Telefon: +420 720 964 141 / +420 727 967 497, jsme dostupní Po – Pá v čase 8:00 – 14:00;
Email: objednavky@krasanamiru.cz;
Prodejna: Nádražní 219, 549 01 Nové Město nad Metují

 

1   ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1 Reklamační řád je přílohou Všeobecných obchodních podmínek a je jejich nedílnou součástí (dále jen „Podmínky“). V okamžiku provedení objednávky na našem e shopu, kdy se pro Vás stanou naše Všeobecné obchodní podmínky závazné, stane se pro Vás závazný i Reklamační řád.
1.2 Reklamační řád stanoví pravidla pro práva z vadného plnění spojené s nákupem na našem e-shopu v případě, že u nás nakupujete jako spotřebitelé. V případě, že u nás nakupujete jako podnikatelé, budou se Vaše práva z vadného plnění řídit zákonnou úpravou.
1.3 Pojmy definované v Podmínkách s velkým písmenem mají stejný význam i v rámci tohoto Reklamačního řádu.

2   PŘEVZETÍ PRODUKTU
2.1 V okamžiku, kdy přebíráte produkt máte povinnost ho zkontrolovat a ověřit, zda Vám bylo doručeno to, co jste si objednali. Zejména si zkontrolujte, jestli Vám byl doručen správný produkt, ve správném množství, s kompletním balením a hlavně jestli byl doručen v pořádku a není nijak poničený, rozbitý a tak dále.
2.2 Neseme odpovědnost za to, že doručený produkt:
2.2.1 má vlastnosti, které jsme si ujednali v rámci Vaší objednávky, které uvádíme na e-shopu, na obale nebo i třeba v reklamě, nebo které lze rozumně očekávat s ohledem na povahu produktu, pokud výslovně nestanovíme, že takové „očekávané“ vlastnosti produkt nenese,
2.2.2 je schopný sloužit účelu, pro který je určen,
2.2.3 byl doručen v objednaném množství a jakosti,
2.2.4 splňuje zákonné požadavky.
2.3 Neodpovídáme za vadu:
2.3.1 kterou měl produkt v době převzetí a pro takovou vadu byla sjednána sleva z kupní ceny (tedy pokud jste dostali slevu 10 % např. kvůli poškozenému balení atp.),
2.3.2 která vznikla běžným opotřebením způsobeným obvyklým užíváním, nebo vyplývá-li taková vada z povahy produktu,
2.3.3 kterou jste způsobili svým jednáním jako je např. nesprávné skladování či údržba, mechanickým poškozením, používání produktu v podmínkách, pro které není určený (na které my nebo výrobce upozorňujeme např. na příbalovém letáku či na obale zboží),
2.3.4 za kterou nejsme odpovědní dle právních předpisů,
2.3.5 která vznikla v důsledku Vašeho zásahu do vlastností produktu (např. pokud přelejete parfém do vlastní lahvičky),
2.3.6 která vznikla v důsledku vyšší moci (např. záplavy).
2.4 V případě, že si nedostatečně zkontrolujete náš produkt při převzetí, může být následkem ztráta možnosti produkt reklamovat. Pokud jste totiž věděli o vadě produktu při jeho převzetí, nebo jste takovou vadu museli s vynaložením obvyklé pozornosti poznat již při uzavření kupní smlouvy (např. při nákupu našeho produktu v naší prodejně), nepřísluší Vám práva z vadného plnění.
2.5 Pokud se do 12 měsíců od okamžiku převzetí produktu ukáže, že je vadný, má se za to, že byl vadný již při převzetí, pokud nejsme schopní prokázat opak. Toto neplatí, pokud to povaha věci nebo vady vylučuje (tedy např. pokud se u krému, který přirozeně ztrácí jakost po 6 měsících, projeví vada v jakosti po 7 měsících, nebude již takovou vadu možné reklamovat).

3   POŠKOZENÍ PRODUKTU PŘI PŘEPRAVĚ
3.1 Pokud dojde k poškození produktu během přepravy, je možné takovou škodu nárokovat vůči přepravci (reklamovat doručení zásilky). Z tohoto důvodu potřebujeme, abyste nám takové poškození co nejrychleji oznámili (ideálně okamžitě), abychom mohli vše vyřešit a zaslat Vám nový, nepoškozený produkt. Pokud však nebudete jednat dle níže uvedených lhůt, může se stát, že uplyne lhůta pro uplatnění reklamace vůči přepravci a vy tak ponesete částečnou či úplnou odpovědnost za škodu, která nám vznikne Vaší nečinností.
3.2 Když budete přebírat balík od přepravce, zkontrolujte si jak balík vypadá, a případné viditelné škody nahlašte přímo přepravci, který s Vámi sepíše zápis o škodě. V takovém případě nám přepravce vrátí zásilku a my Vám pošleme novou. Pokud si balíček převezmete, potvrzujete tím, že neměl žádné zjevné vady.
3.3 Pokud zjistíte, že je produkt vadný až po rozbalení balíčku, je nutné nás o tom informovat nejpozději do 2 dnů od jeho převzetí. Můžete tak učinit prostřednictvím reklamačního formuláře. Pokud nebudete vyplňovat reklamační formulář, ale např. posílat dopis nebo e-mail, uveďte v něm Vaše jméno, příjmení, adresu, e-mail a identifikaci produktu, který chcete reklamovat a popis problému (nejlépe s přiloženou fotodokumentací vad). Dále prosím přiložte číslo objednávky/faktury či v ideálním případě kopii faktury (nebo jiného dokladu, který jste od nás obdrželi). Čím víc informací od Vás dostaneme, tím rychleji Vaši reklamaci vyřídíme.
3.4 Pokud zjistíte, že je produkty vadný až po rozbalení balíčku a neinformujete nás do 2 dní od převzetí, přepravce pravděpodobně neuzná reklamaci přepravy balíčku. V takovém případě je možné, že ponesete částečnou či úplnou odpovědnost za škodu, která nám vznikne Vaší nečinností.
3.5 Po vyplnění reklamačního formuláře poškozené zásilky obdržíte potvrzení na Váš e-mail, následně se s Vámi telefonicky spojí pracovníci našeho zákaznického servisu, aby se s Vámi dohodli na dalším postupu. Reklamace řešíme vždy ihned, jakmile je přijmeme. Zpravidla to zvládáme mezi 5 -14 pracovními dny, nejpozději však do 30 dnů. Můžete nás ale kdykoliv kontaktovat prostřednictvím telefonního kontaktu, nebo e-mailového kontaktu, abyste si ověřili, jaký je stav Vaší reklamace.

4   NALEZENÍ VADY VE LHŮTĚ 14 DNŮ OD PŘEVZETÍ PRODUKTU
4.1 Upozorňujeme Vás, že právo na odstoupení od Kupní smlouvy dle Podmínek má trochu jiná pravidla, pokud je produkt vadný (jednoduše řečeno běžné odstoupení od smlouvy do 14 dní není to samé jako reklamace). Dle zákona nám totiž při odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí odpovídáte za snížení hodnoty zboží. To znamená, že pokud odstoupíte od Kupní smlouvy do 14 dní od převzetí a zašlete nám vadný produkt, nedostanete zpátky celou zaplacenou kupní cenu, ale cenu poníženou o rozsah vady produktu.
4.2 Pokud zjistíte, že Vámi obdržený produkt je vadný ve lhůtě 14 dnů od jeho převzetí, kontaktujte nás prosím co nejdříve, a to ideálně prostřednictvím našeho reklamačního formuláře, případně na e-mail objednavky@krasanamiru.cz nebo telefonicky na +420 720 964 141 / +420 727 967 497. My pak musíme v rámci našeho reklamačního procesu nejprve zjistit, jestli vada nevznikla v důsledku Vašeho jednání a až následně rozhodnout o vrácení celé kupní ceny (pokud zároveň odstupujete), nebo o jiném řešení reklamace.

5   NALEZENÍ VADY VE LHŮTĚ 2 LET OD PŘEVZETÍ PRODUKTU
5.1 Pokud naleznete vadu produktu, který jste od nás obdrželi, musíte nám tuto vadu vytknout bez zbytečného odkladu. Pokud budete produkt po nalezení vady dále používat a vyreklamujete ho až později, je možné, že Vaše reklamace nebude uznána.
5.2 Uplatnit práva z vad (reklamovat produkt) můžete ve lhůtě 2 let (24 měsíců) od převzetí produktu. Pokud jste během této lhůty Produkt již reklamovali, prodlužuje se lhůta pro uplatnění práva z vad o domu, po kterou jste Produkt v důsledku probíhající reklamace nemohli užívat.
5.3 Pokud jsme si domluvili v konkrétním případě smluvní záruku delší než 2 roky (24 měsíců), můžete samozřejmě uplatnit práva z vad této delší lhůtě.
5.4 Pokud chcete uplatnit práva z vad, ideálním a nejrychlejším způsobem je vyplnění a odeslání našeho reklamačního formuláře nebo zaslání e-mailu na objednavky@krasanamiru.cz, kde uvedete zejména:
5.4.1 jméno a příjmení;
5.4.2 adresu;
5.4.3 e-mail;
5.4.4 telefonní číslo;
5.4.5 identifikaci produktu, který chcete reklamovat;
5.4.6 číslo objednávky/faktury či v ideálním případě kopii faktury (nebo jiného dokladu, který jste od nás obdrželi);
5.4.7 popis vady (nejlépe s přiloženou fotodokumentací vady);
5.4.8 způsob jakým si přejete vyřídit reklamaci (dále viz článek 7 tohoto Reklamačního řádu).
5.5 Pro účely reklamace (zaslání či donesení reklamovaného produktu) prosím používejte adresu Krása na míru, Nádražní 219, 549 01 Nové Město nad Metují. Pamatujte prosím na to, že produkt nám musíte vrátit se všemi součástmi, ideálně v původním obalu a takovým způsobem, aby nedošlo k jakémukoli jeho poškození nad rámec vytýkané vady.
5.6 Pokud k nám zašlete reklamovaný produkt, uhradíme Vám náklady na do výše, kterou uznáme za účelně vynaloženou. Pokud budete bydlet 100 metrů od naší kamenné prodejny, nebo k nám pošlete produkt expresním kurýrem, tak Vám takové náklady bohužel neproplatíme. Dále nám nemůžete zaslat produkt na dobírku. Pokud nám pošlete produkt na dobírku tak produkt nepřevezeme a balíček se Vám vrátí zpět na Vaše náklady.
5.7 Pokud se reklamace ukáže jako neoprávněná, náklady na dopravu Vám nehradíme.

6   PRŮBĚH REKLAMACE
6.1 Jako první nám vždy zašlete pouze reklamační formulář, či informace požadované dle bodu 5.4. tohoto reklamního řádu spolu s fotografiemi vady. Ve většině případů jsme totiž schopní posoudit reklamaci na dálku. Ušetříte si tak spoustu času i peněz. My se Vás pokusíme bez zbytečného kontaktovat, zda požadujeme i zaslání produktu, nebo jestli nám budou stačit pouze fotografie a popis vady.
6.2 Za okamžik uplatnění práva z vad se považuje okamžik, kdy nám bude doručen:
6.2.1 reklamační formulář, či informace požadované dle bodu 5.4. tohoto reklamního řádu a
6.2.2 produkt, který reklamujete,
podle toho co nám přijde později. Tímto okamžikem začíná reklamační proces a nám začíná běžet 30 dní a to, abychom Vaši reklamaci vyřídili.
6.3 Poté co uplatníte práva z vad dle předchozího odstavce (ať už prostřednictvím reklamačního formuláře, e-mailu či jinak), dostanete od nás potvrzení, že jsme reklamaci přijali, a to zpravidla na Váš e-mail uvedený v rámci reklamace. Následně se budeme snažit co nejrychleji posoudit Vámi vytýkanou vadu Produktu.
6.4 V případě že v rámci posouzení reklamace zjistíme, že produkt je vadný, odstraníme vzniklou vadu dle Vámi zvoleného způsobu vyřízení reklamace a uhradíme Vám účelně vynaložené náklady na dopravu v souladu s bodem 5.6. tohoto Reklamačního řádu.
6.5 V případě že v rámci posouzení reklamace zjistíme, že produkt není vadný, budeme Vás kontaktovat a domluvíme se s Vámi co dál. V takovém případě Vám náklady na dopravu uhrazeny nebudou.

7   VYŘÍZENÍ REKLAMACE
7.1 Při uplatnění práva z vad máte možnost vybrat si z následujících způsobů vyřízení reklamace:7.1.1 opravu produktu;
7.1.2 dodání nového produktu;
7.1.3 dodání chybějící části produktu.
7.2 Způsob který si zvolíte je nutné uvést v okamžiku, kdy uplatňujete práva z vad (např. v našem reklamačním formuláři) nebo bez zbytečného odkladu poté. Jakmile si jednou zvolíte, nemůžete tuto volbu změnit bez našeho souhlasu.
7.3 Způsob vyřízení reklamace nesmí být nepřiměřený požadavek – pokud Vám chybí třeba příbalový leták, tak po nás nemůžete požadovat nový produkt.
7.4 Pokud se jedná o významnou vadu, můžete odstoupit od kupní smlouvy a požadovat vrácení celé kupní ceny. Toto je možné v případě, že:
7.4.1 odmítneme odstranit vadu produktu nebo jsme tuto vadu neopravili v přiměřené lhůtě;
7.4.2 z našeho prohlášení nebo z jiných okolností je zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží na Vaší straně;
7.4.3 vada produktu se projeví opakovaně;
7.4.4 se jedná o podstatné porušení kupní smlouvy.
7.5 Pokud se jedná o nevýznamnou vadu, můžete požadovat vrácení celé kupní ceny. Toto je možné v případě, že:
7.5.1 přiměřené lhůtě;
7.5.2 z našeho prohlášení nebo z jiných okolností je zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží na Vaší straně;
7.5.3 vada produktu se projeví opakovaně;
7.5.4 se jedná o podstatné porušení kupní smlouvy.

8   VYŘÍZENÍ REKLAMACE
8.1 V případě, že byla reklamace uznána za oprávněnou a my Vám máme zaslat opravený či nový produkt (podle toho jakým způsobem byla reklamace vyřízena), zašleme Vám jej na adresu, kterou jste uvedli při uplatnění práva z vad.
8.2 V případě, že byla reklamace uznána za oprávněnou a my Vám máme vracet kupní cenu, nebo její část, kontaktujeme Vás za účelem zjištění čísla bankovního účtu, na který Vám zašleme finanční prostředky.
8.3 Máte povinnost převzít si reklamovaný produkt do 30 dní ode dne, kdy jsme Vás informovali o vyřízení reklamace. Po uplynutí této lhůty jsme oprávněni účtovat poplatek za uskladnění produktu. Denní poplatek za uskladnění je účtován ve výši 50 Kč.
8.4 Pokud si nevyzvednete vyreklamovaný produkt do 6 měsíců ode dne, kdy jsme Vás informovali o vyřízení reklamace, vyhrazujeme si právo produkt prodat a výtěžek použít na úhradu skladného dle předchozího odstavce.
8.5 Lhůty dle bodu 8.3 a 8.4 lze zkrátit v případě, brání-li tomu povaha daného produktu (např. pokud by měl uplynout datum spotřeby produktu za 20 dní ode dne nevyzvednutí reklamace). V takovém případě budete na zkrácení lhůty upozorněni při vyrozumění o vyřízení reklamace.

9    ZÁVĚREČNÁ ČÁST
9.1 Práva zákazníka vyplývající ze zákona nejsou tímto reklamačním řádem dotčena.
9.2 Tento reklamační řád je platný a účinný od 1.5.2024.

Využíváme soubory cookies!
Aby náš web fungoval přesně tak, jak má, využíváme soubory cookies, které zpracováváme podle zásad ochrany osobních údajů. Další informace o využití cookies souborů naleznete zde.